MoneyGram

Takk for at du valgte MoneyGram for å sende penger på nettet. Vær oppmerksom på at den tjenesten for øyeblikket kun er tilgjengelig på engelsk. Fortsett hvis du er komfortabel med å bruke engelsk.

Du blir automatisk omdirigert til MoneyGrams sikre overføringssider på engelsk

Kontakt oss

Kontakt oss, vi er her for å hjelpe!

Vi er her for å hjelpe deg med alle dine MoneyGram tjenester når som helst. Enten du har spørsmål eller vil melde inn et problem, ta kontakt med MoneyGram Kundeservice og vi vil svare deg så raskt som mulig.

Rapporter inn svindel

Det er enkelt å rapportere inn svindel på nettet, bare bruk skjemaet nedenfor og velg “Rapporter inn svindel” i forespørsel type i rullegardinmenyen og oppgi detaljene ved hendelsen.

Hvis du har mistanke om svindel ved en transaksjon som du enda ikke har mottatt, vennligst ta kontakt med vårt Kundesenter på telefon 800 62 018 slik at transaksjonen kan kanselleres umiddelbart.

For å hjelpe oss med å undersøke og løse problemet ditt, ber vi om at du oppgir følgende informasjon når du kontakter oss:

  • Ditt navn og adresse
  • Telefonnummer på dagtid
  • Tidspunkt du ønsker å bli kontaktet på
  • 8-siffret referansenummer for transaksjon 
  • Detaljer ved problemet og løsningen har blitt etterspurt

Måter du kan kontakte oss på